niedziela, 12 lutego 2012

Nieniemieckie Niemcy

Nie zamierzałam zamieszczać postów, gdyż mam ferie i delikatnie mówiąc- nie chcę mi się, ale postanowiłam poinformować Was, co się ze mną dzieje. Tak więc jestem w Berlinie. Wiadomo oczywiście, że to stolica Niemiec, tyle że Niemców jest tu niewiele. Większość to Turki i Araby. Niezbyt za nimi przepadam, ale nie zamierzam ich tu obrażać. Tak więc po prostu ich nie lubię. Niemcy to chamski naród. Chyba zostało im jeszcze pohitlerowskie przyzwyczajenie, że są lepsi od całego świata. Oczywiście nie mam zamiaru wyzywać ich od nazistów, ale po prostu są egoistami. To tyle. Tak wiem, mogłam się powstrzymać od tej hipokryzji z mojej strony, ponieważ sama jestem chamska, ale dla osób, które według mnie na to zasługują nie mam litości. Oni zasługują. Są oczywiście wyjątki, ale rzadkie. Póki co się z nim nie spotkałam. No to cóż. Pozdrowienia. :)

4 komentarze:

  1. Jakoś jestem wrogo nastawiona do Niemiec i wszystkiego co się z nimi wiąże (stereotypy). Niemniej jednak życzę miłych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to oni są obojętni. Siema Leszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie. Lubię ich obgadywać. Przy nich. Tyle że raz się złapałam, że obgadywaną osobą był najzwyklejszy polski mocher... ;/ I się ze mnie śmiała..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałbym, że witaj w loży szyderców:) (taka nasza szkolna grupa)

      Usuń