poniedziałek, 27 lutego 2012

Perfect Woman

 Perfect Women
Oto zasady zabawy:

Wybierz idealne kobiety w trzech kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie,
- ideał urody,
- perfekcyjny styl.
Opublikuj na blogu obrazek z tagiem “Perfect Women”.
Napisz, kto Cię wyznaczył.
Przekaż zabawę innym blogerom.
 
 
 
Perfekcyjna w swoim zawodzie:
 
MERYL STREEP
 
Uważam, że jest jedną z najlepszych aktorek na świecie. Mimo wieku, nie przestaje grać, i powiem, że wychodzi jej to coraz lepiej. Przy okazji gratuluję Oscara :)
 
 
 
 










Ideał urody: 
 
PENELOPE CRUZ
 
 Zafascynowała mnie jej uroda w pewnym filmie,którego tytułu oczywiście nie pamiętam. Pamiętam jedynie że gotowała z taką pasją, i się w niej zakochał pewien facet i że uciekła od męża bo ją zdradzał i że miała przyjaciela/przyjaciółkę transseksualną. Nie pamiętam tytułu. Ale pamiętam, że była piękna.







Perfekcyjny styl:
 
Nie ma takiej osoby
 
Nie znam osoby, która byłaby dla mnie ideałem, jeżeli chodzi o styl. Sama nie potrafię go określić. Jeden tydzień jestem punkiem, drugi dresem, trzeci zwykłą dziewczyną. Pamiętam jednak że strasznie spodobała mi się ta sukienka! Można powiedzieć, że delikatnie uosabia mój ideał. Kobieca, ale zadziorna. :)


Do zabawy zaprosiła mnie Megajra- Dzięki ;P


Ja natomiast zapraszam:






1 komentarz:

  1. Ojej... Dziękuję za nominację:) Nie wiem czy się podejmę, bo absolutnie nie mam czasu, ale może...

    OdpowiedzUsuń